İnsanlar doğal olarak iletişim kurmaya ve birbirlerine ait olmaya ihtiyaç duyarlar. Aidiyet duygusu, kendinizi iyi ve kabul edilmiş hissetmenizi sağlar. Okullardaki gençler için aidiyet duygusu özellikle önemlidir, ancak birçok öğrenci kendilerini okullarına ait hissetmezler. Bu his geçici olabilir ve her an değişebilir. Ebeveynler, öğretmenler ve diğer öğrenciler, gençlerde aidiyet duygusu geliştirmede hayati bir rol oynamaktadır. Bir gencin okula aidiyet duygusunu etkileyen diğer faktörler, kişisel özellikler, ruh sağlığı ve akademik motivasyondur. Neye ait? Aidiyet duygusu: Çocuklarda okula aidiyet duygusu nasıl geliştirilir? Aidiyet duygusu en önemli ihtiyaçlardan biri olarak tanımlanır. Bu duygu, kişinin kabul edildiğini, dahil edildiğini veya başka bir şeyin parçası olduğunu hissettiği anlamına gelir. İnsanlar kendilerini bir okula, bir arkadaşlığa, bir spor grubuna ve hatta bir sınıfa ait hissedebilirler. Ve bu duyguda iki gerçek var; Kendine ait olmak iyidir, ancak çoğu zaman insanlar gözden kaybolana kadar bunun farkına varmazlar. Ancak, aidiyet duygusunun ne olduğunu düşündüğünüzde tanımlamak biraz zor olabilir. Ve bu duygunun yokluğu, bazı insanlara fiziksel acı çekiyormuş gibi hissettirebilir. (örneğin başparmağınızı arabanın kapısına sıkıştırmak veya sıcak sobada parmağınızı yakmak) Masumiyet duygusu; Değersizlik, kendinden şüphe, yalnızlık ve üzüntü duyguları ile ilişkilendirilebilir. Bu, diğer insanlarla olan ilişkileri ve hatta onların değerlendirmelerini etkileyebilir. Aidiyet önemlidir ve farklı insanlar bunu farklı şekillerde deneyimleyebilir. Dünya çapında birçok genç okula gittiğinden, okullar çoğu gencin aidiyet duygusunu yaşadığı ana yer olarak kabul edilebilir.
Geleneksel taramalı elektron mikroskobu, bir numunenin yüzeyinden sekonder elektronların emisyonuna bağlıdır. Yüksek odak derinliği nedeniyle, taramalı elektron mikroskobu, Bilence stereo ışık mikroskobunun EM analogudur. TEM ile mümkün olmayan hücre yüzeylerinin ve tüm organizmaların detaylı görüntülerini sağlar. Aynı zamanda partikül sayımı, boyut belirleme ve proses kontrolü için de kullanılabilir. Taramalı elektron mikroskobu olarak adlandırılır çünkü görüntü, odaklanmış bir elektron ışınının bir tarama modelinde numunenin yüzeyine taranmasıyla oluşturulur. Birincil elektron ışınının yüzeye yakın atomlarla etkileşimi, rasterdeki her noktada parçacıkların emisyonuna neden olur, örneğin düşük enerjili ikincil elektronlar, yüksek enerjili geri saçılım elektronları, X ışınları ve hatta fotonlar. Bunlar çeşitli dedektörlerle toplanabilir ve ilgili sayıları bir katot ışın tüpünün her eşdeğer noktasında parlaklığa dönüştürülebilir. Mikroskop altındaki boyut Mikroskopta Boyut Neden Önemli...
Yorumlar
Yorum Gönder